Compliance Project Coordinator

    #TeamAkcenta - specialista na devizové operace. Zaměřujeme se na směnu měn, zahraniční platby a zajišťovací obchody pro klienty z řad malých a středních podniků. Máme za sebou více než 25 let zkušeností s poskytováním finančních služeb na českém i evropském trhu, kde obsluhujeme přes 54 000 klientů. V roce 2021 jsme se stali členem skupiny Raiffeisen Bank International a s tím přišly nové projekty a důraz na digitalizaci. Žijeme naše firemní hodnoty, kterými jsou orientace na klienta, proaktivita a rozvoj a vzájemná spolupráce a respekt. Jsme tak schopni čelit všem našim výzvám a neustále se zlepšovat.

    Láká Vás právo, IT a svět projektů? Přidejte se k nám a posuňte naše compliance na další úroveň! 🚀

    Co Vás na této pozici čeká:

    • 📑 Regulatory Compliance – zajištění, aby projekty v oblasti IT a digitální transformace (např. online onboarding, CRM, platební moduly) byly vždy v souladu s platnými zákony, předpisy a interními pravidly společnosti.
    • 🔍 Sledování vývoje regulací (např. PSD3, AML/KYC, DORA) a jejich převádění do praktických požadavků pro IT a obchodní týmy.
    • 🔐 Podpora v oblasti ochrany údajů a bezpečnosti v IT projektech.
    • 🚀 Účast na projektech včetně agile delivery.
    • 🤝 Kontrola dodržování předpisů v agilních týmech/skupinách (např. Digital Tribe, Operational Excellence Tribe).
    • 👥 Úzká spolupráce s IT, IT security, product owners a business analytiky během plánování projektů, sprintů a releasů.
    • ⚖️ Spolupráce na vyhodnocování rizik a kontrola compliance v průběhu celého životního cyklu projektů.

    Zapadnete k nám, pokud máte:

    • 🎓 Vysokoškolské vzdělání v oboru práva, obchodu, financí nebo IT.
    • 📊 Alespoň tři roky zkušeností v oblasti compliance, řízení rizik nebo regulačního poradenství ve finančních službách či fintechu.
    • 💻 Zkušenosti s IT projekty, ideálně v agilním prostředí.
    • 📘 Rámcovou znalost evropských finančních předpisů (PSD2/PSD3, AML/KYC, GDPR, DORA) a platebních služeb.
    • 🧩 Analytické myšlení, schopnost řešit problémy a hodnotit rizika.
    • 👥 Znalost projektového řízení a týmové spolupráce.
    • 🗣️ Vynikající komunikační schopnosti nejen v češtině, ale i v angličtině (min. B2)

    Výhodou bude, pokud máte:

    • 📌 Znalost agilních metodik (Scrum, SAFe, Kanban).
    • ✅ Profesní certifikace (např. CAMS, CIPP/E, CISA, Agile certifikace).

    Co můžeme nabídnout?

    • 🕘 Pružná pracovní doba
    • 🏠 Možnost příležitostně využívat Home office
    • 🌴 5 týdnů dovolené + 5 bonusových dní volna.
    • 📚 Firemní výuka angličtiny a možnost dalšího vzdělávání.
    • 📱 Výhodný O2 tarif pro vás i vaše blízké.
    • 🏋️ MultiSport karta – sportovní aktivity podle vaší chuti.
    • 🍽️ Stravenkový paušál – 100 Kč za každý odpracovaný den.
    • 🏦 Výhody skupiny RBI – např. zvýhodněné bankovní produkty.
    • 🏢 Moderní kanceláře v centru Hradce Králové – kousek od nádraží i obchodního centra.
    • 🎉 Přátelské prostředí a akce pro zaměstnance: Přesvědčte se sami na našem Instagramu jsme.akcenta 😊

    Pokud Vás tato pozice zaujala, zašlete nám prosím svoje CV a my se Vám během pár dnů ozveme 😊!

    Kdo s vámi bude komunikovat?

    Kateřina Klímová

    Kateřina Klímová

    Image
    Image
    Image
    Image
    Image
    Image

    Stát se klientem