Interní platební účty (IPÚ)

    Efektivní nástroj pro realizaci odchozích a příchozích zahraničních / tuzemských plateb a konverzi měn.

    Vhodný je především pro ty klienty, kteří přijímají platby v cizích měnách od svých obchodních partnerů, které mohou následně konvertovat dle potřeby do národní nebo jiné měny, a dále je odeslat na účet svůj nebo partnera. IPÚ slouží k odesílání a přijímání úhrad do zahraničí a ke směně měn.

    Image

    54 000+ zákazníků na 6 trzích

    Přes 25 let zkušeností

    100+ obchodních zástupců

    Jednoduché a spolehlivé platby
    Jednoduché a spolehlivé platby

    Platby provádíte při zachování všech pravidel platebního styku, tedy stejně jako při využití účtu v bance.

    Rychlé transakce
    Rychlé transakce

    Zadání transakce je rychlé. Platba může být provedena již v řádu minut.

    Maximální míra bezpečnosti
    Maximální míra bezpečnosti

    Maximální míra bezpečnosti veškerých transakcí je samozřejmostí!

    Neustály přehled
    Neustály přehled

    Přehled o všech vašich transakcích a zůstatcích na IPÚ.

    Platební účet v 17 měnách
    Platební účet v 17 měnách

    Interní platební účet lze mít otevřený až v 17 různých měnách.

    Bez skrytých poplatků
    Bez skrytých poplatků

    IPÚ pro Vás vedeme zcela zdarma a bez skrytých poplatků.

    Jak provádět platby přes IPÚ

    Jednoduše zadáte příkaz k úhradě přes internetovou platformu OLB, telefonicky nebo prostřednictvím formuláře.

    1

    Vyberte si jednu z možností pro zadání platby: internetová platforma OLB, telefonický hovor nebo vyplnění formuláře. Vložte do příkazu k úhradě standardní údaje pro bankovní spojení.

    2

    Vyberete si, na kterého vašeho partnera chcete platbu provést. Platby můžete provádět na dříve zadané partnery. Ty zadáte pohodlně v OLB nebo pomocí formuláře. Pokud tedy chcete provést platbu na nového partnera, nejdříve si ho zadáte do našeho systému a poté již jednoduše vyberete ze seznamu stávajících partnerů.

    3

    Po zadání platby budou prostředky ve vámi zvolené měně převedeny z vašeho IPÚ na účet zvoleného partnera nebo na váš bankovní účet. Platba z IPÚ bude na účtu příjemce zobrazena jako příchozí úhrada od Akcenty a zároveň bude obsahovat vaši úplnou identifikaci, včetně čísel faktur a dalších informací pro správnou identifikaci

    Image
    Tablet
    Mobile

    Jak přijímat platby přes IPÚ

    Příchozí platbu na váš IPÚ vždy trasujeme maximálně efektivně, aby byla pro vašeho obchodního partnera (odesílatele) cenově co nejvýhodnější a co nejrychlejší. Abychom toho dosáhli, je nezbytné postupovat následujícím způsobem:

    1

    Pro vystavení bankovního spojení je nejdříve nutné zadat údaje nového partnera jednoduše přes internetovou platformu OLB ("Zadání nového partnera pro příchozí úhrady") nebo vyplnit formulář pro vystavení bankovního spojení. Vyplněný dotazník nám zašlete e-mailem. Na základě poskytnutých základních údajů o Vašem partnerovi od nás obdržíte bankovní spojení s instrukcemi k zaslání příkazu k úhradě.

    Údaje partnera zadáváte pouze jednou. Poté už je ve vašem IPÚ zaevidován.

    2

    Váš partner pošle platbu na účet Akcenty a my připíšeme platbu na vaše IPÚ.

    3

    Obdržíte SMS a e-mail s informacemi o příchozí platbě. Můžete okamžitě disponovat připsanými prostředky, konvertovat do jiné měny, sledovat stav a přehled plateb je možné přes aplikaci OLB.

    Image

    Změna platebního účtu

    Změna platebního účtu je proces, který následuje poté, co se rozhodnete převést buď všechny, nebo některé své platební aktivity od svého dosavadního poskytovatele k novému poskytovateli platebních služeb.

    Žádost o změnu platebního účtu se podává přes formulář Žádost o změnu platebního účtu, prostřednictvím kterého žádáte nového poskytovatele o zahájení procesu změny platebního účtu a zmocňujete ho k provedení činností v rozsahu uvedeném na tomto formuláři. V případě, že byste měli zájem tuto službu využít, kontaktujte nás na naší infolince, kde Vám poskytneme podrobnější informace. Pokud budete mít jakýkoliv dotaz, zavolejte na naši infolinku na telefonním čísle +420 498 777 775, kde Vám Vaše zůstatky rádi sdělíme.

    Více o obchodování

    Naši obchodní zástupci

    Nevíte si rady? Kontaktujte naše obchodní zástupce pro více informací.

    Více informací
    Příručky k účtování sazeb

    Připravili jsme pro Vás instrukce, jak správně účtovat výnosy a náklady z finančních derivátů, které u nás můžete využívat.

    Image

    Obecné podmínky a operace na IPÚ

    Akcenta má otevřené účty v následujících zemích a bankách. Převod peněz v rámci těchto bank je pro Vás zdarma nebo s minimálními poplatky a můžeme ho realizovat v řádu minut.

    Bankovní účty Akcenta:

    Česká republika: Česká spořitelna, FIO Banka, Komerční banka, MONETA Money Bank, Raiffeisenbank

    Slovensko: Tatra banka

    Polsko: Alior Bank SA, PEKAO SA, PKO BP, Santander Bank Polska SA, Bank Millennium SA, BNP Paribas Bank Polska SA, mBank SA

    Maďarsko: OTP Bank, CIB Bank, MBH Bank, Raiffeisen Bank Zrt.

    Rumunsko: Banca Comercială Română S.A., BRD Groupe Societe Generale, Raiffeisen Bank S.A.

    Partnerské banky Akcenta

    CSLogo of bankLogo of bankLogo of bankLogo of bank

    Naše kurzy

    Měna

    Nákup

    Prodej

    Zobrazené hodnoty jsou pouze orientační, pro aktuální kurz volejte na číslo: +420 498 777 777. Vaše aktuální kurzy si můžete kdykoli zjistit v Online Broker.

    Často kladené otázky k IPU