Vítejte v Akcentě! :)

    Informace k nástupu do společnosti

    Máme velkou radost, že se k nám připojujete! 🥳 Aby váš nástup proběhl hladce, připravili jsme pro vás jednoduchý seznam věcí, které je potřeba vyřídit před vaším prvním dnem. Nemusíte mít žádné obavy, s čímkoli vám rádi pomůžeme. 😊 #JsmeAkcenta

    Co od vás potřebujeme?

    Zápočtový list/potvrzení o studiu/potvrzení od úřadu práce

    • Informace pro mzdovou účetní o vašem posledním zaměstnání, škole nebo evidenci na ÚP
    • Pokud jste vedeni na úřadu práce, potvrzení vám vystaví až po podepsání pracovní smlouvy (můžete dodat později)

    Výpis z evidence rejstříku trestů

    • Musí být aktuální, ne starší než 3 měsíce
    • Lze vygenerovat skrze Portál občana
    • Pošlete nám ho mailem nebo ho přineste s sebou k nástupu

    Krátký medailonek

    • Napište 3–5 vět o sobě, abychom vás mohli představit kolegům v našem uvítacím infomailu
    • Prosím poslat mailem People&Culture Specialist

    Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání (týká se pouze HPP)

    • Například maturitní zkouška nebo diplom z VŠ
    • Stačí poslat scan nebo donést kopii k nástupu

    Zdravotní prohlídka (týká se pouze HPP)

    • Objednání: Termín si prosím zarezervujte na MUDr. Eva Špačková s.r.o., Hradec Králové (jiné zdravotnické středisko není možné využít)
    • Kdy: Prohlídka musí proběhnout před vaším nástupem
    • Co s sebou:
    • Výpis ze zdravotní dokumentace od vašeho obvodního lékaře.
    • Formulář ke zdravotní prohlídce (pošleme vám ho e-mailem).
    • Platba: Standardní prohlídka je na náklady firmy. Pokud by vás vyšetřoval záskok místo paní doktorky, můžete být požádáni o úhradu poplatku cca 400 Kč. Stačí nám poté přinést doklad a částku vám při nástupu proplatíme.

    Máte dotazy? Jsme tu pro vás! Pokud si s čímkoli nevíte rady, neváhejte nás kontaktovat – společně vše vyřešíme. Těšíme se na vás a přejeme úspěšný start! 🚀

    Image

    Co vás čeká během prvního dne? 😊

    Pokud nastupujete na naši centrálu v Hradci Králové *, připravili jsme pro vás přibližný harmonogram prvního dne, abyste se hned od začátku cítili pohodlně a věděli, co vás čeká.

    1️⃣ Setkání s People & Culture

    Začneme podpisem důležitých dokumentů a krátkou uvítací prezentací, která vás seznámí se základními informacemi o společnosti a naší firemní kulturou. To celé zabere zhruba 30–60 minut.

    2️⃣ Předání nadřízenému a představení týmu

    Poté vás předáme vašemu nadřízenému, který vám představí váš tým. Seznámíte se s kolegy, se kterými budete denně spolupracovat. Provedeme vás také po budově, abyste se tu co nejdříve cítili jako doma.

    3️⃣ Technické zázemí

    Společně nastavíme vaše pracovní zařízení (notebook, telefon apod.), abyste mohli po obědě fungovat bez omezení.

    4️⃣ Oběd s kolegy

    Váš tým se těší, že společně vyrazíte na oběd – je to ideální příležitost, jak se lépe poznat i mimo kancelář.

    5️⃣ Úvodní školení

    Odpoledne vás čekají vstupní online školení, která zahrnují BOZP, požární ochranu a další kurzy dle vašeho pracovního zařazení.

    6️⃣ Úvod do pracovní náplně

    Na závěr dne vám nadřízený přiblíží vaše první úkoly a vysvětlí, na co se zaměříte v nejbližších týdnech a na co se můžete těšit.

    *Pokud pracujete z pražské kanceláře nebo ve full remote režimu, onboarding je mírně odlišný a budete o jeho průběhu informováni individuálně.

    Stát se klientem